Klacht Panasonic Nederland: Lekkage camera

Klachtnummer
# 283526
Gebruiker
Miranda peter07@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Panasonic lumix camera splinter nieuw voor het eerst op duikvakantie gebruikt, na 10 seconden lekkage bij nog geen halve meter onder water
De camera was goed vergrendeld en hagel nieuw, getracht de ruimte van de batterij schoon te maken ivm zout water met een handdoek om op toch misschien foto's te kunnen maken
Helaas niet gelukt bom de onderwater wereld alsnog te filmen
Na terugkomst is garantie afgewezen omdat er zandkorrels zichtbaar waren, uitgelegd dat dit is gekomen door de camera te redden na de lekkage maar werd afgewezen.
Ongelooflijk dat de dealer geen invloed heeft op deze afwijzing en ook Panasonic
Na diverse e-mails en telefonisch contact werd de garantie afgewezen.
Ik heb de camera goed gebruikt en nu door mijn pogingen de camera te herstellen is de garantie afgewezen

Ben zeer teleurgesteld over deze beslissing,
Als klant ben je nergens, camera was hagel nieuw
Ik kan nog steeds niet geloven dat er zo wordt omgegaan door Panasonic

Met vriendelijke peter mocking

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Panasonic Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen