Klacht Panasonic Nederland: Lichte verticale streep op het beeld

Klachtnummer
# 168265
Gebruiker
Ali
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 05-09-2012 een Panasonic tv TXL37ET5Eled tv gekocht bij euronics in Barneveld.Volgens de verkoper was het de beste tv In November 2015 kwam er op eens een lichte balk in ben naar de winkel gegaan die doen er niets mee omdat de garantie voorbij is Hun gingen een email sturen naar een reparatie bedrijf in Mijdrecht ben daar inJanuari 2016 over gebeld willen hem wel komen halen maar dan moet ik eerst 90 euro onderzoeks kosten betalen en dan krijg ik bericht wat de kosten zijn ik vind het zeer slechte service koop geen Panasonic meer

De oplossing

Een nette oplossing ook van Euronics Barneveld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Panasonic Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen