Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Panasonic Nederland: Lichte verticale streep op het beeld
Details
De klacht
Ik heb op 05-09-2012 een Panasonic tv TXL37ET5Eled tv gekocht bij euronics in Barneveld.Volgens de verkoper was het de beste tv In November 2015 kwam er op eens een lichte balk in ben naar de winkel gegaan die doen er niets mee omdat de garantie voorbij is Hun gingen een email sturen naar een reparatie bedrijf in Mijdrecht ben daar inJanuari 2016 over gebeld willen hem wel komen halen maar dan moet ik eerst 90 euro onderzoeks kosten betalen en dan krijg ik bericht wat de kosten zijn ik vind het zeer slechte service koop geen Panasonic meerDe oplossing
Een nette oplossing ook van Euronics BarneveldBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.