Klacht Panasonic Nederland: Update,s TV,S 2017

Klachtnummer
# 320339
Gebruiker
Agaam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb dus een klacht over Panasonic Nederland.
ik heb met hun op Twitter en mail en telefoon gezeten, en kom er niet met hun uit.
namelijk heb vorige maand een Panasonic tv gekocht model 2017, had mij goed geïnformeerd voor die tijd over update,s en dergelijke
er werd mij toen gezegd dat hij update,s zou krijgen ook naar Hdr10+, dus tot de koop overgegaan. dacht kan ik weer mooi voorruit
wat schetst mijn verbazing Panasonic brengt geen update,s naar modellen uit 2017 modellen,
koop je dus een tv van 2017 en krijg je geen Update meer.
en Panasonic zegt dus zowel via mail als Twitter en telefoon, Sorry bent u verkeerd Geïnformeerd.
kijk daar neem ik dus geen genoegen mee, vandaar een mail naar belbus en of kassa, want er zullen veel meer mensen zijn die hierdoor een kat in de zak kopen bij Panasonic.
dus ik hoop zeker dat jullie hier wat mee doen?

Gewenste oplossing

Nieuwe TV, en niet zeggen Sorry bent u verkeerd geïnformeerd, daar neem ik geen genoegen mee, koop geen tv die na nog geen jaar oud model, geen updates meer krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Panasonic Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen