Klacht Panasonic Nederland: Van de kast naar de muur en nog geen 3D-bril

Jove70

Sinds een week of 6 heb ik naar volle tevredenheid een Panasonic TX-55AX630E. Bij deze TV zat geen 3D-bril. Ik heb direct na de ontvangst van de TV 2 3D-brillen besteld van het type TY-ER3D4ME (type 4). Van de detailhandelaar kreeg ik echter te horen dat de brillen niet leverbaar zijn. Ik heb contact gezocht met Panasonic. Na diverse keren zelf weer terug te hebben gebeld werd mij verteld dat het type 4 niet meer verkrijgbaar is en dat ik type 5 moet hebben. Na wat zoeken door mij kon ik type 5 nergens vinden (ook niet op de website van Panasonic). Wederom heb ik contact gehad met Panasonic en na flink doorvragen, kreeg ik de gegevens van Visser Electro in Nieuwegein. Zij konden de bril bestellen bij Panasonic. Ik heb contact gezocht met Visser Electro en na 1,5 week kreeg ik van Visser te horen dat Panasonic de brillen niet kon leveren en dat ook niet bekend is wanneer wel. Ik kan dus nog steeds geen 3D-films kijken.

Ik wil binnen een week beschikken over de brillen, anders koop ik liever een andere TV. M.a.w. dan wil ik dat Panasonic de TV terugneemt.

Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!