Klacht Panasonic Nederland: Zeer slechte service van Panasonic

tvklacht

Ik heb op 28-03-2013 een Panasonic tv gekocht van het type TX-L42WT50E voor het bedrag van €1000,=. Sinds kort is in het midden van het scherm een verticale dunne groene streep te zien.
De klacht heb ik in mei 2017 gemeld bij CE repair, het bedrijf dat de reparaties doet voor Panasonic. De kosten van de reparatie kost €90,=.
Na veel heen en weer bellen van mijn dealer en ruim een maand verder, heeft Panasonic een restbedrag van €200,= aangeboden voor mijn televisie. Hiervan gaat er €90,= af voor CE repair. Het uiteindelijke restbedrag is dus €110,= voor een televisie van slechts vier jaar oud. In eerste instantie wilde Panasonic het restbedrag pas bekend maken als de televisie opgehaald zou zijn door CE repair.
Dit vind ik een zeer onbeschofte regeling van Panasonic.
De levensduur van deze televisie ligt op ongeveer 16 jaar. Dan zou het vanuit Panasonic "eerlijk" zijn om het restbedrag te bepalen tussen de €667,= en €750,=, gezien de verwachte levensduur.
Ik heb bij drie televisiezaken nagevraagd wat de fabrikant zou moeten doen en ze geven alle drie aan dat Panasonic iets vergelijkbaars aan moet bieden of een compensatie zoals hierboven is aangegeven.
De reclame die er voor gevoerd is over levensduur en duurzaamheid is dan een veel te lage restwaarde van €110,= na vier jaar. Dit is dus echt een belachelijk bedrag voor het slechte product wat ze geleverd hebben.

Restbedrag tussen de €667,= en €750,= of een vergelijkbare televisie aanbieden

Wij vinden dat Panasonic Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!