Klacht Pandadeals.eu: misleiding tot lidmaatschap

abqueen

Panda Deals stuurt mails en adverteren met gratis zakjes dierenvoer om uit te proberen. Na het invullen van mijn adres bleek ik € 0,99 hiervoor moeten te betalen. Dus ik ben gestopt met invullen van mijn gegevens. Hierbij staat niet vermeld dat het om een lidmaatschap gaat voor 3 maanden a € 18,99 p.mnd. Wanneer er allerlei facturen komen zowel via de post als via de mail heb ik actie ondernomen door hun te mailen. Hierin heb ik verzocht hiermee te stoppen. Volgens hun was ik een lidmaatschap aangegaan. Doordat ik me toen pas bewust werd dat ik misleid was, was de "bedenktijd" al voorbij. Vervolgens hun nog meerdere mails gestuurd en mijn verhaal uitgelegd. Maar Panda Deals bleef doorgaan met facturen sturen.
Ik kreeg geen enkele medewerking van hen. Dit was voor mij een reden om contact op te nemen met de consumentenbond en op hun advies hier melding te doen.

Een lidmaatschap voor 3 maanden a € 18,99 p.mnd

Wij vinden dat Pandadeals.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pandadeals.eu?