Klacht Pandooshop.com: 5 x tragere Turbo WiFi repeater

C.J. Venema

Door een pop up op een website werd ik geattendeerd op een zgn. Turbo WiFi repeater, deze was gemaakt door 2, zoals in deze pop up werd vermeld, jongens met de beste bedoelingen voor ons, die een WiFi repeater hadden ontwikkeld die het signaal tot 5 keer versterkte en dus ook sneller maakte. Nu dat leek me wel wat, dus bestellen á € 49,= en direct betalen, er stond nog wel op het bestelformulier dat de levering een paar dagen langer kon duren, gezien de huidige omstandigheden. Maar nu komt het, dan krijg je een mailbericht van een andere website, "Pandooshop.com" dat het pakketje onderweg is, maar na een week nog niets, dus ik mailen naar bovengenoemde website, moest ik naar nog een andere website, namelijk CSC Premium.com, want die gaven de antwoorden en eerlijk gezegd heeft deze laatste website mijn klacht wel inhoudelijk goed behandeld, maar dan weet je al in je achterhoofd dat er iets niet klopt, in ieder geval kreeg ik als antwoord dat de bestelling wel 30 dagen onderweg kon zijn, want deze moest uit China komen. Dus ik denk dan ook nog, misschien is het wel een wonderapparaat, maar eindelijk na 22 dagen kreeg ik iets binnen, bezorgd in een gescheurd en wanordelijk doosje. Ik dat ding proberen, 1 dag bezig geweest met installeren, maar geen 5 x sneller WiFi signaal, ik moest dat ding zowat bij mijn modem/router zetten, zodat ie het signaal ging opvangen, enfin lang verhaal kort, ik was het zat en heb bij de Action een WiFi repeater gekocht voor €17,95 en wat blijkt, deze heb ik op mijn kantoortje geplaatst, vangt het signaal op en ik heb het volle WiFi signaal, klasse dus en in 10 minuten geïnstalleerd en nog precies zoals ik het wilde. Dus ik heb gereclameerd bij CSC Premium en ik kon 30% korting op mijn volgende bestelling krijgen, op mijn antwoord dat ik daar niet mee akkoord ging en dat ik m'n geld terug wilde, omdat ik niets meer met die oplichters te maken wilde hebben, kreeg ik dus een adres in Peking China, waar ik het apparaatje, in z'n originele verpakking heen moest sturen en dan moest ik het ook nog via het zgn. track&trace systeem doen, met een beetje geluk heb je dan na ca. 2 maanden je geld terug. Ik heb daar geen zin aan, ik neem mijn verlies, stom van mijzelf, geloof niet in sprookjes, want die zijn niet echt. Wel wil ik iedereen waarschuwen voor de Pandoodshop.com en deze zgn. Turbo WiFi repeater, ik heb ongeveer 30 dezelfde uitvoeringen en modellen gezien, die stuk voor stuk ongeveer 1/3 of minder van de prijs zijn.

Het liefst zou ik m'n geld terug willen, maar dat hoeft niet persé en dat het bedrijf excuses maakt voor deze vorm van oplichting en dit apparaat uit de handel haalt, want er is niet mee te werken

Wij vinden dat Pandooshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.J. Venema
Inmiddels weten we dat er heel veel van deze (oplichterij) websites zijn, je denkt dat je een bestelling plaatst op een Nederlandse website, dat klopt wel, maar zij doen jouw bestelling, één op één, doorzetten naar China. Je ziet het al aan de zin: "Vandaag besteld, morgen verzonden" Dus niet morgen bezorgd, ook dat verzonden is niet waar, maar betekent (tenminste als je mazzel hebt) verzending vanuit China en daar gaat nog wel een paar weken overeen.

Ook een klacht indienen over Pandooshop.com?