Klacht Pandooshop.com: Duurt te lang en ik hoor niets .

Klachtnummer
# 447238
Gebruiker
Yassin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

turbo WiFi besteld en betaald op 6 mei 2020 . Op 8 mei bericht gehad met de belofte dat ik een trackingcode zou krijgen binnen 3 dagen . Daar na niets meer vernomen

De oplossing

Geld terug of het product ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pandooshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pandooshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen