Klacht Pandora Fashion: Bedels niet ontvangen.

Klachtnummer
# 409502
Gebruiker
NB123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb twee bedels niet ontvangen in mijn bestelling.
Telefonisch contact geprobeerd te zoeken, maar na een hele lange tijd nog in de wachtrij te staan heb ik het opgegeven.
Ik heb 2 mailtjes gestuurd en ook via de facebookchat contact geprobeerd te zoeken.

Gewenste oplossing

Ik wil momenteel gewoon dat het bedrag van de missende bedels verrekend wordt op mijn klarna factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pandora Fashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pandora Fashion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen