Klacht Pandora Fashion: Pnadora is niet klantvriendelijk en lost mijn verkeerde zending niet op .

Klachtnummer
# 274792
Gebruiker
J.C. Peet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had bij Pandora 2 dezelfde armbandcharms besteld. Ze stuurden 1 armbandcharm, en een ring. Niet goed dus. Ik stuurde een email aan pandora en ze schreven me het verkeerde artikel terug te sturen waarna ze het goede zouden sturen. Niks dus. Ze gaven mij aan dat ik het verkeerde van de 2 terug gestuurd had en dus de andere ook nog moest sturen. Ik sit na een paar weken nog steeds te wachten op mijn charm .

Gewenste oplossing

Dat het pandora duidelijk is wat ze moeten doen, en snappen wat er aan de hand is, want zij houden een verkeerde administratie bij van wat welk artikel is en wat er daadwerkelijk retour gestuurd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pandora Fashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pandora Fashion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen