Klacht Pandora Fashion: Service pandora

Klachtnummer
# 381070
Gebruiker
Whisper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmiddag ben ik bij de horloge maker geweest voor een nieuwe batterij. Na het plaatsen liep mijn horloge achteruit. Naar de pandora winkel gegaan en daar kreeg ik te horen, dit horloge verkopen wij niet meer. Dus kan ik niet wat voor u doen. Weggooien dan maar?
Ik heb ook een ring die doormidden is en ook hiermee ben ik terug geweest maar geen gehoor.Weggooien dan maar?
Ik heb ook een armband in februari gekregen maar die zit vanaf het begin niet fijn.het zelfde antwoord. Dus ben ik zeer teleurgesteld in de service van pandora. Ik heb meerdere sierraden van pandora maar betwijfel of ik nog weer bij jullie iets koop.

De oplossing

Graag een reactie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pandora Fashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pandora Fashion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen