Klacht Pandora Fashion: Slechte service op het gebied van klantenservice en het terugstorten van het geld

Klachtnummer
# 420739
Gebruiker
Munsterslin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In November 2019 heb ik met Pandora
contact gezocht om een klacht van een van mijn bedels. In eerste instantie is dit per email gebeurd maar helaas konden ze per email niet helpen en werd er vervolgens niet meer gereageerd. Toen heb ik het telefonisch geprobeerd na 4 keer bellen heb ik uiteindelijk mijn retourformulier ontvangen. Eenmaal de bedel opgestuurd te hebben, kreeg ik 2 weken op 9 Januari 2020 erna een mail dat ik me geld terug gestort zou krijgen. Dit is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd. Woensdag 22 januari heb ik alweer telefonisch contact gezocht waar mijn geld blijft, en werd er alleen heel erg benadrukt op mails die onderling verstuurd zijn. Enige uitleg dat ik kreeg dat het 5 werkdagen kan duren dat het geld terug gestort. Alleen was dat termijn allang verstreken. Ze ging het doorzetten naar een andere afdeling, waar ik nu dus nog steeds geen gehoor van heb gekregen

Gewenste oplossing

Mijn geld z.s.m terug en een vergoeding voor het extreem lang wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pandora Fashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pandora Fashion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen