Klacht Pandora Fashion: Slechte service op het gebied van klantenservice en het terugstorten van het geld

# 420739
Munsterslin

In November 2019 heb ik met Pandora
contact gezocht om een klacht van een van mijn bedels. In eerste instantie is dit per email gebeurd maar helaas konden ze per email niet helpen en werd er vervolgens niet meer gereageerd. Toen heb ik het telefonisch geprobeerd na 4 keer bellen heb ik uiteindelijk mijn retourformulier ontvangen. Eenmaal de bedel opgestuurd te hebben, kreeg ik 2 weken op 9 Januari 2020 erna een mail dat ik me geld terug gestort zou krijgen. Dit is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd. Woensdag 22 januari heb ik alweer telefonisch contact gezocht waar mijn geld blijft, en werd er alleen heel erg benadrukt op mails die onderling verstuurd zijn. Enige uitleg dat ik kreeg dat het 5 werkdagen kan duren dat het geld terug gestort. Alleen was dat termijn allang verstreken. Ze ging het doorzetten naar een andere afdeling, waar ik nu dus nog steeds geen gehoor van heb gekregen

Mijn geld z.s.m terug en een vergoeding voor het extreem lang wachten

Wij vinden dat Pandora Fashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pandora Fashion?