Klacht Panjo: belooft op te lossen na één jaar niet opgelost.

Klachtnummer
# 21060
Gebruiker
Wil Struijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Delft:Vinyl ruim 100 m³ in 2 kleuren en in patroon.(eigen ontwerp)KLACHT: 10 aandachtspuntjes.o.a.niet goed gelijmd.Begin 2012 vloer laten leggen na meer dan 8 keer mijn klachten gemeld en steeds beloftes ontvangen dat het opgelost wordt, ben het zat.Eerste keer geklaagt d.d.febr-12 Laatste keer 21-08-12. een keer iemand geweest om te kijken d.d.27-04-12.Daarna niets meer gebeurd.Alleen beloftes.Ik wil de beloofde service.

De oplossing

diverse losse gedeelte`s vastlijmen en te kort afgesneden vinyl repareren,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Panjo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Panjo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen