Klacht Pannenkoekenboot Rotterdam: Het bedrijf wil mijn reservatie niet wijzigen ondanks dat ik corona heb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 606605
Gebruiker
Mandana
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wil mijn reservatie verplaatsen ivm covid. Helaas wil het bedrijf dit niet voor mij omdat ik niet voldoe aan de algemene voorwaarden om dit 5 dagen vooraf te melden. Dit is onterecht omdat ik hierbij overmacht heb. Als ik gisteren positief getest ben en dit meteen heb gemeld dat kan ik natuurlijk niet voldoen aan de 5 dagen. Ik heb dit wel 24 uur vooraf nog doorgegeven. Per mail komen wij er helaas niet uit en mijn klacht wordt hierbij ook niet serieus genomen.

Gewenste oplossing

Ik hoef geen geld terug, ik wil alleen dat mijn reservatie verplaatst wordt zodat ik alsnog van mijn excursie kan genieten.

Bijlagen

Geboden oplossing
Meerdere keren aangeven dat ik tickets (2) hebt geboekt voor mijn moeder en ik uit 1 huishouden. Ik had afgelopen week corona waardoor ik mijn reservatie moest verplaatsen wat ze hebben gedaan en nu heeft mijn moeder corona waardoor ik dus nog eens een reservatie moet verplaatsen omdat wij dus nogmaals uit 1 huishouden komen. Als wij komen gaan wij dus mensen besmetten. De oplossing vanuit pannenkoeken boot is dus alsnog komen.. dus de gezondheid van mensen heeft totaal geen prioriteit. De koppigheid van een gereserveerde tafel heeft dat wel. Dat verplaatsen naar een ander datum, lijkt mij dus geen moeite. Voor het bedrijf is het principieel dus belangrijker om gelijk te krijgen over een tafel reservatie dan de gezondheid van alle mensen aan boord. Ongelooflijk hoe bepaalde ondernemers een bedrijf runnen…
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Pannenkoekenboot Rotterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mandana,

    We hebben vandaag al meerdere keren contact met elkaar gehad. Je kunt tickets tot uiterlijk 5 dagen voor de vaart kosteloos verplaatsen naar een andere datum. Dit lees je terug in onze algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het reserveren. We hebben al eerder een uitzondering op deze voorwaarden voor je gemaakt, omdat je corona had. We hebben toen je tickets toch kosteloos verplaatst, slechts enkele dagen voor de rondvaart. Nu wil je opnieuw de tickets 1 dag van te voren verplaatsen, weer vanwege corona. Helaas kunnen we niet nogmaals een uitzondering voor je maken. De tickets zijn geboekt en we hebben een tafel voor je gereserveerd. Uiteraard kun je zelf gebruik maken van de tickets of iemand anders je tickets laten gebruiken.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een prettige dag!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pannenkoekenboot Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen