Klacht Pannenkoekenboot Rotterdam: Het bedrijf wil mijn reservatie niet wijzigen ondanks dat ik corona heb.
Details
Klacht
Ik wil mijn reservatie verplaatsen ivm covid. Helaas wil het bedrijf dit niet voor mij omdat ik niet voldoe aan de algemene voorwaarden om dit 5 dagen vooraf te melden. Dit is onterecht omdat ik hierbij overmacht heb. Als ik gisteren positief getest ben en dit meteen heb gemeld dat kan ik natuurlijk niet voldoen aan de 5 dagen. Ik heb dit wel 24 uur vooraf nog doorgegeven. Per mail komen wij er helaas niet uit en mijn klacht wordt hierbij ook niet serieus genomen.Gewenste oplossing
Ik hoef geen geld terug, ik wil alleen dat mijn reservatie verplaatst wordt zodat ik alsnog van mijn excursie kan genieten.Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.