Klacht Pannenkoekenhuis de Langenberg: Belachelijk frustrerend telefoongesprek met werknemer Mark van de Langenberg Ede

Tahalele

Vrijdag 22 februari j.l. belde ik pannenkoekenhuis de Langenberg omdat ik nog 2 spaarkaarten had van de "2e pannenkoek gratis" Albert Heijn aktie en mijn zus er ook nog 2 had. Het leek ons gezellig met z'n allen een pannenkoek te gaan eten. Omdat je max 2 kaarten per tafel mag gebruiken wilde ik ze op voorhand vragen of het toch mogelijk was om bij mekaar te zitten ondanks de zojuist genoemde voorwaarde. Ik kreeg een jongedame aan de telefoon die hier niet over te beslissen had en een andere collega aan de telefoon zou geven. En toen kwam Mark (weet niet of hij zo heet omdat hij eigenlijk helemaal niet zijn naam wilde geven) aan de telefoon. Deze jongeman hoorde mijn verhaal aan en toen ik vertelde dat ik het maar even vroeg omdat de voorwaarde bla bla bla was, zei hij letterlijk:"Als dat de voorwaarde is dan is dat niet mogelijk." Toen vroeg ik hem of de eigenaar/bedrijfsleider aanwezig was waarop hij antwoordde dat die er niet was en hij ook maar de telefoon in zijn hand gedrukt had gekregen. Vervolgens vroeg ik hem of het dan mogelijk was om een beetje bij mekaar in de buurt te zitten omdat het wel zo gezellig zou zijn en nu komt het, reageert deze snotneus lichtelijk denigrerend:"Dus u wilt èn GRATIS pannenkoeken komen eten en ook nog bij mekaar in de buurt zitten? Ik weet niet of dat gaat..." Toen moest ik hem echt onderbreken om hem te vragen wat hij hier precies mee wilde zeggen?!!!! Sorry wat denkt hij wel om zo te reageren?! De keuze was hierna snel gemaakt, nooit meer naar de Langenberg en we zijn met 16 man naar het Balkan restaurant in Ede geweest en die 4 spaarkaarten... pfff lekker in de prullenbak gegooid!!! Voor jullie iig een hele KOUDE DOUCHE!!! En als jullie slim zijn laten jullie deze jongeman nooit meer de telefoon aan- of overnemen want hij is alles behalve service- en klantgericht!

Als de bedrijfsleider in het vervolg een keer vrij is wijs dan iemand aan die capabel en klantvriendelijk en servicegericht is.

Wij vinden dat Pannenkoekenhuis de Langenberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pannenkoekenhuis de Langenberg?