Klacht Pantaleon: niet te vertrouwen eerste ervaring en dan dit kapot ben ik kapot

soufian1984

mijn recht op een behandeling die al gestart is
ik heb mijn huisarts maanden geleden gesmeekt om mij weg te halen bij het vincen van gogh fact team
ik heb hem verteld dat ik daar mishandeld word ik heb hem alle bewijzen laten zien ! alle mails etc
hoe er met mij werd omgegaan en dat ik geen behandeling kreeg en dat mijn recht op een klacht indienen ontnomen werd etc etc
hij deed er helemaal niks mee gaf me medicatie en stuurde mij naar huis en de mishandeling ging gewoon door men klachten zijn erger geworden ik was 65 kilo en weeg nu 55 kilo
ze hebben mij allemaal kapot gemaakt ik heb niemand wat aangedaan dit is mijn eerste ervaring
17 juni heb ik inge kessels gemaild omdat ik dacht dat zij de klachten functionaris was ! dit had mevr bij de balie mij vertteld
later kwam ik er achter dat zij dit niet is !! dus ze hebben gelogen tegen mij ik heb recht op een gesprek met een klachten functionaris dit recht word mij ontnomen door het pantaleon in panningen !!
nadat ik verteld had dat er ook aantal onderzoeken gaande zijn tegen het fact team vincent van gogh en dat ik sexueel geestelijk kapot ben gemaakt door de poh en het fact team schrikt mevr kessels
meld did aan mijn huisarts en mijn huisarts heeft mij meerdere malen geprobeerd te bellen
all mijn rechten worden mij ontnomen ! ik ben helemaal kapot
ik heb hun dingen verteld die niemand weet ,in het dossier staan leugens over mij en dingen zijn bij verzonnen !
ik kan deze dingen niet meer aan
eerste wilde niemand mij aanhoren pas nadat ik klachten in dien dan word het opeens te heet voor ze en willen ze mij al te graag spreken

schade vergoeding ! men gezondheid is helemaal kapot !

Wij vinden dat Pantaleon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pantaleon?