Klacht Papillion Bewindvoering: dat ze niet door mogen gaan wat ze nu doen.

Dennis

Beste me vrouw en ik zitten al meer dan 9 jaar onder bewindvoering. 9 jaar nooit wat aan ons huis kunnen doen. we hebben niet eens een bankstel in huis.maar me vraag is ik zoek mensen die daar ook bij zitten. heb een Groep op FB haat aan bewindvoering want zo als hun te werk gaan kan gewoon niet ze betalen vaak te laat waar door je nog meer geld moet betalen. vandaar dat ik blijf zoeken om daar weg te komen. maar goed me vraag is dit loopt al best lang het gaat over ideekaarten doe moesten we laten maken maar dat wouden we niet om dat ze maar beloven en niets na komen. het staat zwart op wit ja als jullie voor de idee gaan dan gaat het leef geld ook op hoog. me vrouw zij me al ga niet voor de ideekaarten want ze werken toch niet mee maar als het zwart op wit staat en of in de mail dan moeten ze daar aan houden toch weet iemand dit ?. ze zijn zelf zo erg dat ons kind ook niet meer hier thuis is. had een hond doe moest ik weg geven om dat ik voor haar geen eten had. 9 jaar nooit iets aan ons huis kunnen doen. witten is niet duur maar je moet het maar wel kunnen missen. dus mensen die daar ook zitten en die niet goed met hun door een deur kunnen mensen kom op we moeten samen gaan werken op kun niet meer als bewind door te kunnen laten werken. of niet ?

Weg daar en alles wat zwart op wit staat na komt. en dat ze het huis laten witten of wat voor kleur dan ook zelf betalen.
Ze moeten kijken hoe en wat. maar het werkt niet met ze nou weer geen leef geld en geen antwoord wat er zwart op wit staat wil er toch een op lossing voor waar is anders bij wij voor ?

Papillion Bewindvoering
    Beste familie Hompe.
    Uit het budget blijkt, dat er weinig geld overblijft.
    Wij hebben een gesprek bij ons op kantoor gepland. Jullie zijn niet verschenen.
    Ik zou jullie willen verzoeken bij ons op kantoor te komen, dan kan e.e.a. besproken worden.
    Ik hoor graag van jullie welke tijd het beste schikt.

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?