Klacht Papillion Bewindvoering: Graag nieuwe contact persoon aanstellen
Details
De klacht
op 27 september 2018 kreeg ik mail dat willem kat niet langer mijn contactpersoon meer is .Nu ben je 2 en halve week verder en is er nog steeds geen nieuwe contact persoon aangesteld .tevens was er mij beloofd dat ik donderdag (gisteren 11 10 18 ) terug gebeld zal worden over de stand van zaken . Tevens zag ik op de website van de gemeente Almere dat er nog bedragen open staan van 2017 en 2018 (gemeentelijke belastingen (afvalstoffennheffing) . Ik vind dit persoonlijk niet kunnen . Het lijkt er op dat ze je wel willen helpen maar dan van de wal de sloot in . dit heb ik eerder mee gemaakt bij verschillende andere bewindvoerders allemaal 1 pot nat en 1 bonk ellendeDe oplossing
nieuwe contact persoon / belangenbehartiger aanstellen en beter opletten .Zo raak ik aan meer schulden terwijl ik er juist vanaf wil .
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.