Klacht Papillion Bewindvoering: Graag nieuwe contact persoon aanstellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326860
Gebruiker
arjanvh32
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 27 september 2018 kreeg ik mail dat willem kat niet langer mijn contactpersoon meer is .Nu ben je 2 en halve week verder en is er nog steeds geen nieuwe contact persoon aangesteld .tevens was er mij beloofd dat ik donderdag (gisteren 11 10 18 ) terug gebeld zal worden over de stand van zaken . Tevens zag ik op de website van de gemeente Almere dat er nog bedragen open staan van 2017 en 2018 (gemeentelijke belastingen (afvalstoffennheffing) . Ik vind dit persoonlijk niet kunnen . Het lijkt er op dat ze je wel willen helpen maar dan van de wal de sloot in . dit heb ik eerder mee gemaakt bij verschillende andere bewindvoerders allemaal 1 pot nat en 1 bonk ellende

De oplossing

nieuwe contact persoon / belangenbehartiger aanstellen en beter opletten .
Zo raak ik aan meer schulden terwijl ik er juist vanaf wil .

1 reactie

  1. Auteur
    Papillion Bewindvoering
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goede ochtend,

    We hebben je klacht gelezen.
    Deze hadden we ook al ontvangen via een officiele klacht naar de klachtencommissie.
    We snappen dat je niet blij bent dat je vaste contactpersoon weg is. Dat spijt ons ook.
    Je wil een gesprek. Dat had jij vorige week vrijdag 11.00 bedacht. Dat paste echt niet in mijn agenda. Daarom heb ik je een mail gezonden men 2 tijdstippen vorige week donderdag en de hele maandag middag (vanmiddag dus) Daarop heb ik geen reactie ontvangen.
    Dit lijkt mij niet de manier. Kom gewoon praten, dan kunnen we kijken wat er aan de hand is en waar er eventueel iets fout gegaan is.
    Hopelijk tot vanmiddag.

    Hannelore

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arjanvh32
Datum
Uiteindelijke oplossing
het gaat er mij om dat beloftes niet worden na gekomen (terugbel verzoek) plus dat ik er zelf achter gekomen ben dat er weer een nieuwe schuld is ontstaan bij gemeente .ik heb vandaag zelf contact op genomen met plangroep en ook daar de situatie uitgelegd . Hen zijn hier ook niet blij mee maar dit bespreek ik vanmiddag wel .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen