Klacht Papillion Bewindvoering: Harteloos, misbruik AVG, geen aandacht/begrip/zorg/communicatie in het belang van patient

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354296
Gebruiker
zwaarteleurgesteld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lang wachten op afdoende antwoord, geen openheid van zaken, familie wordt in het ongewisse gelaten, patient wordt zoveel mogelijk ten nadele weggehouden....

familie leden die contact willen opnemen worden tegengewerkt, familie leden die de bewindvoering willen overnemen worden tegengewerkt, geen onderzoek, mevrouw Atteveld neemt veel dubieuze besluiten

Mevrouw Atteveld vershuilt zich graag achter de AVG....en treedt beledigend op naar familieleden die patient/familie-lid willen behoeden.

Mevr Atteveld, eigenaresse van Papillon heeft ook veel zaken voortijdig te koop aangeboden.

Na het (plots? ) overlijden van het patient heeft mevr Atteveld/Papillon ook getracht de rest van de familie afzijdig te houden tav begrafenis

Indien anderen ook deze ervaringen hebben, graag melden bij papillon@hermanvangestel.com

De oplossing

Openheid van zaken, onderbouwend reageren op verzoek voor informatie, ipv beledigende suggesties te doen...maar vooral inzicht geven in belsissingen met daadwerkelijke onderbouwingen ....

2 reacties

  1. Auteur
    zwaarteleurgesteld
    Datum
    Voor de duidelijkheid:

    Casus: Mijn oude tante was bewusteloos gevonden in tuin....en werd uit huis geplaatst, in een zorginstelling ver van haar woning of bekende omgeving, verkeerde diagnoses, en onjuiste communicatie tussen mijn tante en familie/vrienden.... onbereikbaar voor familie of vrienden tot aan de begrafenis toe....verschuilend achter de AVG
  2. Auteur
    Papillion Bewindvoering
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goede ochtend,

    Ik heb geen idee waar u het over heeft. Bovenstaande is totaal buiten de waarheid.
    Laat u eerst goed informeren en oordeel dan.

    Hannelore Attevelt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zwaarteleurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
U claimt eerst dat u niet weet waar het over gaat, en daarna dit niet op waarheid zou berusten...dat weerspreekt elkaar... Inmiddels wordt er een laatste hand gelegd aan een flink rapport met meerdere betrokkenen en getuigen.....wordt vervolgd....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen