Klacht Papillion Bewindvoering: Harteloos, misbruik AVG, geen aandacht/begrip/zorg/communicatie in het belang van patient
Details
De klacht
Lang wachten op afdoende antwoord, geen openheid van zaken, familie wordt in het ongewisse gelaten, patient wordt zoveel mogelijk ten nadele weggehouden....familie leden die contact willen opnemen worden tegengewerkt, familie leden die de bewindvoering willen overnemen worden tegengewerkt, geen onderzoek, mevrouw Atteveld neemt veel dubieuze besluiten
Mevrouw Atteveld vershuilt zich graag achter de AVG....en treedt beledigend op naar familieleden die patient/familie-lid willen behoeden.
Mevr Atteveld, eigenaresse van Papillon heeft ook veel zaken voortijdig te koop aangeboden.
Na het (plots? ) overlijden van het patient heeft mevr Atteveld/Papillon ook getracht de rest van de familie afzijdig te houden tav begrafenis
Indien anderen ook deze ervaringen hebben, graag melden bij papillon@hermanvangestel.com
De oplossing
Openheid van zaken, onderbouwend reageren op verzoek voor informatie, ipv beledigende suggesties te doen...maar vooral inzicht geven in belsissingen met daadwerkelijke onderbouwingen ....Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.