Opgelost door Papillion Bewindvoering: heb er geen worden voor

sad Opgelost
Dennis

Die leuke Papillion hebben weer wat. maar het alle leuke is ze weten het ook. Maar nou komt het heb 308 euro te goed van Ziggo om dat er schaden zijn aan Internet kabel stuk zijn er zitten drie breuken in de buiten kabels. wij konden die niet goed gebruik maken van Ziggo. maar wij hebben dus de schaden. en kosten voor een kabel en kosten met me buurman om dat we gebruik mogen maken van zijn Internet. voor die tijd hebben we een prijskaartje gemaakt 45 euro + 15 euro kabel. Zo als gewoon lijk niets van gezien. heb zelf van ons leef geld de buurman terug betaald. heb het ook laten weten. en dan komen ze hier mee. onder de puntjes is van hun wat en wie zijn er nou . . . ? ............................................................................................................................................. Goede middag. Ik begrijp hier niks van. Jullie hadden toch gewoon internet, dus waarom bij de buren vandaan. en deze. ........................................................................................................................................ Goede middag. Ik begrijp hier niks van. Jullie hadden toch gewoon internet, dus waarom bij de buren vandaan en hier onder is van me zelf.

GOEDEMORGEN ALLEMAAL.

DUS LENEN ? HU DAT IS HET DUS NIET.

PS VOOR DANA KIJK EVEN MEE PAPILLION HEB HET OVER LENEN MAAR ZO IS HET NIET.

M.V.G DENNIS EN JOKE

Goede morgen

De afspraak is dat er geen geld geleend ging worden. Dit gaan we dus ook niet terugbetalen en zal u moeten regelen met uw leefgeld.

Verder zijn de afspraken duidelijk. Daar houden wij ons aan.

Uw leefgeld wordt gewoon doorgestort.

Begin van de maand € 40.00 extra.

Dat was en is het!

Dat het vergoeden wat we kwijt zijn wat te doen als ze het weer niet na komen

Papillion Bewindvoering
    Goede ochtend,

Het had handig als dit eerst even met ons overlegd zou gaan worden, dan weten we het komt het niet als een konijn uit een hoge hoed springen!
    Het geld voor je buurman zullen wij vandaag overmaken, naar je eigen rekening, omdat je dit al voorgeschoten had van je leefgeld.

Dennis
Ja ze zijn dit na gekomen. maar ze zoeken wel weer een nieuwe om je weer stuk te maken. En het zal al tijd zo blijven.

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?