Klacht Papillion Bewindvoering: lang leve de avg

zeerverdrietig

avg.
ik wil graag reageren op een klacht die al ingediend is.

Ik ben een hele tijd opzoek geweest naar een mevr. maar mevr Arteveld heeft het alleen maar over de avg. Jammer dat mensen die iemand erg waardeerde niet het laatste half jaar bij haar in Arnhem zijn geweest. Hierdoor is een heel bijzonder mens in eenzaamheid gestorven. Juist iemand die zoveel voor de samenleving van ALmere heeft bekekend. Jammer dat ik (en vele anderen) nooit mocht weten waar ze was. Nu is het te laat, ik heb begrepen dat mevr is overleden. ik hoop dat zij het afscheid heeft gehad wat ze heeft opgeschreven en ik ben blij dat ze weer in Almere is en dat laatste half jaar met respect is verzorgd. maar goed dit zullen we nooit te horen krijgen lang leve de AVG.

helaas te laat

Papillion Bewindvoering
    Goede ochtend,

Ik heb geen idee wie u bent en voor zover ik weet heeft u zich ook nooit bij mij gemeld.
    Bovenstaande wat u schertst is zeker waar. Het is zeer spijtig, dat iemand die voor de Almeerse samenleving zoveel betekend heeft, op het laatst van haar jaren, zo weinig aanloop/bezoek kreeg.
    Ik de tijd dat Mw. nog thuis woonde, en de hulpverlening vele malen per dag kwam, hebben (bijna) nooit iemand gezien. Dat is toch wel bijzonder.

Hannelore

zeerverdrietig
er is geen oplossing alleen maar een visie. Toen mevrouw nog thuis op haar veilig eigen plek woonde wisten we tenminste waar ze was en dat ze zich op haar manier op haar gemak voelde. Opeens was ze weg. raar dat u mij niet kende als u onderzoek naar haar netwerk had gedaan was u mij zeker met mij in contact gekomen. Ik heb geprobeerd om in contact te komen met u maar helaas de avg stak daar een stokje voor. Mooi dat iedereen zich daar nu achter kan verschuilen, ik heb zelf met AvG nog een discussie over de nieuwe wet gevoerd. Want een mening en en op de hoogte van het nieuws was ze altijd. Nooit iemand gezien in de laatste maanden dat mevrouw nog thuis woonde is wel een hele snelle conclusie. Ik zeg toch ook niet dat ik nooit thuiszorg heb gezien als ik bij haar was. Ik ben nu blij dat AvG eindelijk rust heeft gevonden en ik hoop dat ze het laatste maanden met respect is begeleid in een totaal nieuwe leefomgeving met allemaal onbekende mensen.

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?