Opgelost door Papillion Bewindvoering: niet op afhaal bericht gereageerd

arjanvh32

Er is voor mij internet bankieren aangevraagd . De eerste keer is het fout gegaan ( kan gebeuren) de 2e keer heb ik bericht van de bank gekregen dat er een wachtwoord voor mij klaar lag welke ik op kon halen . Deze heb ik gehaald en geactiveerd. Nu blijkt dat ik geblokkeerd ben om een betaling van mijn leefgeld rekening te mogen doen. op 12 juli is er door de bank een activeringscode gestuurd welke nog niet is afgehaald dan wel op gereageerd is .
Vervolgens neem ik contact op met de bank met de vraag of hen een oplossing weten . hen stuurde mij naar kantoor om mijn mobiele nummer te rersetten . Echter waren hen ook afhangkelijk van afdeling rechtpositie rekeninghhouders welke op zatrerdag gesloten zijn !!!.
Dus ik kan nog steeds niet internet bankieren .

Graag hier dus zsm een oplossing voor zodat ik er gebruik van kan maken .

zsm een oplossing zodat ik hier gebruik van kan maken !

Papillion Bewindvoering
    Goede middag,

Wij hebben jou gisteren de code doorgegeven. Deze is 13-07-2019 verzonden en 17-07-2019 door ons ontvangen. Wij pakken in de avond de post uit. Dan is het de 18de in het postvak van de behandelaar. Die heeft 2 dagen om e.e.a. te verwerken.
    We hopen dat het nu lukt. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,

Hannelore

arjanvh32
Ze hebben mij de activering code verstrekt. Het werkt nu naar behoren.

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?