Opgelost door Papillion Bewindvoering: Ze laten je gewoon maar aan rommelen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 433113
Gebruiker
Dennis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze fijne bewindvoerder weet dat er een scootmobiel nodig is me contact persoon jan zou al op 25-03-2020 kijken en bestellen tot nu toe niets gedaan zit zelf in ren rolstoel die os ook niet al te best daar door erg veel pijn in me arm en moet alles doen in de rolstoel boodschappen doen op bezoek gaan. En ga maar door.

De oplossing

Dat ik per vandaag kan gaan kijken voor een scootmobiel.

1 reactie

  1. Auteur
    Papillion Bewindvoering
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Dennis,

    Zoals je weet, hebben wij 2 dagen om te reageren. Jan was er gisteren niet. Wij willen geen scootmobiel die contant betaald moet worden. Zeker niet in deze corona tijd. Er is nu een scootmobiel in Almere, via MP, die we graag via de bank willen betalen. Daar zou je achteraan gaan. Zodra we hier wat over horen van je, gaan we hem betalen.
    Met vriendelijke groeten,

    Hannelore

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja en nee
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Papillion Bewindvoering?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen