Klacht Papillon: Gaten in dansschoenen na 4 maanden

Klachtnummer
# 179980
Gebruiker
VolksdansMatt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 4 maanden ontstonden er in mijn splitzool dansschoenen van Papillon gaten bij de hechting tussen de zool en het stof. Ik ben hierna terug gegaan naar de winkel (Edmund van Groningen te Groningen) om mijn verhaal te doen, waarna foto's zijn gemaakt die doorgestuurd zijn naar de directrice van Papillon. Na enige tijd kreeg ik antwoord vanuit de winkel met de opmerking dat ik de eerste was met dit probleem, de nopjes onder de schoen waren nauwelijks nog zichtbaar wat niet op een normale vloer zou kunnen en dat er kauwgom onder m'n zool zit wat aangeeft dat ik buiten heb gelopen . Oftewel, het is allemaal mijn schuld. Echter ben ik nooit met mijn schoenen buiten geweest en heb ik op Facebook volksdansers gevonden die ook gaten op deze plek in de schoen hebben. (Tevens was het ook geen kauwgom, maar een stuk stof)
Of de winkel daadwerkelijk contact heeft gehad met Papillon weet ik niet, maar daar ga ik wel vanuit.

De oplossing

Ik heb in de winkel aangeboden om mijn tegendeel te bewijzen met een stel nieuwe schoenen, echter vond de eigenaresse dat ik deze zelf moet aanschaffen. Dat lukt mij niet als student; ik heb lang gespaard voor dit paar. Wellicht dat Papillon zelf wel in staat is om dit aanbod te accepteren, zodat ze hun producten kunnen optimaliseren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Papillon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Papillon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen