Klacht Paprika: Niet nakomen van toegezegde bezorgmomenten

Catharina

Zou vrijdag 27-9 een pakket tussen de uren plm. 2 en 4 uur ontvangen. Werd daarna uitgesteld naar plm. 18.00 tot 20.00 uur. Het pakket kon niet worden afgeleverd daar het afgeleverd moest wirden op een camping wat trouwens op het pakket vermeld stond. Toen zou het op zaterdag 28-9 wederom worden aangeboden tussen plm. 11.00 en 14.00 dit werd wederom naar 14.00 tot 16.00 en toen werd het verlengd naar begin van de avond. Wederom alles gesloten na 20.00 uur. Ik vind het een schandalige zaak dat het pakket niet op de afgesproken tijd kan worden geleverd. Nu laat ik het bij een afhaalpunt brengen aangezien ik geen mogelijkheid meer zie om te wachren op de bezorger. Ik zal ook de verzender hiervan op de hoogte brengen en ik hoop dat zij de pakketten op een andere manier zullen verzenden. Dit is nl. niet de eerste keer.

Abtwoord en logistiek beter gaat organiseren

Wij vinden dat Paprika hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paprika?