Klacht Para-medisch.nl: Niet serieus behandeld door Para-medisch

Anoniem

Ik kreeg een telefoontje van een mevrouw van para-medisch (M H) Zij was getipt door kamer van koop handel, ze was onder de indruk dat ik als zzp-er begonnen was. Ze wilde me een aanbieding doen van een kleine 90 euro voor drie jaar om te adverteren op hun site, para-medisch.nl
Ik heb aangegeven dat ik hierover eerst wilde nadenken. Ik voelde mij onder druk gezet door haar, ze wilde mij aanbieding doen dezelfde prijs voor 5 jaar. Ik heb haar gevraagd voor informatie omdat ik niet de bedoeling ervan wist als een beginnende zzp-er. Mw beloofde om uitgebreid informatie per post te sturen en vroeg om mijn adres, gegevens en bank-nummer. Dit heb ik helaas gedaan door onwetendheid.
Binnen een week kreeg ik post van haar dat ik al ingeschreven was en dat er een bedrag van 113€ afgeboekt was van mijn bank-rekening terijl ik geen informatie erbij heb ontvangen en niets ondertekend heb. Ik dacht toen dat ik als zzp-er verplicht was om ingeschreven te worden bij kamer van koophandel en ook bij para-medisch.
Ik was een tijdje bezig informatie te zoeken en vroeg mensen met ervaring in de zorg als zzp-er. Ik begreep dat ik helemaal niet ingeschreven hoefde te zijn bij para-medisch omdat ik dan een kleine ondernemer ben en werk via een bureau. Dus, ik hoef niet gebeld te worden om te werken.
Ik heb gebeld om dit uit te leggen aan mw Hulzink, ze reageerde geïrriteerd en onvriendelijk, zij moest even overleggen of ik mijn geld terug kon krijgen en mij af te schrijven. Na 15 min belde zij terug en zei helaas niets voor mij te kunnen betekenen. Van haar mocht ik maar een klacht indienen. Ik heb nooit zulke soortgelijke ervaringen meegemaakt, ik voel mij niet serieus genomen worden en ook belazerd.

Ik zou graag willen weten waarom ik geen reactie op mijn schriftelijke klacht heb ontvangen en zou ook afgeschreven willen worden en mijn geld terug krijgen.

Wij vinden dat Para-medisch.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?