Klacht Paradigit Computers: Fraude met levering tablet door Paradigit i.c.m. Ziggo actie

JKeulen

Onlangs hebben wij een Zakelijk Alles-in-1 abonnement bij Ziggo afgesloten met als tegenprestatie een gratis tablet. Vervolgens levert Paradigit ons een lege doos (verzending PRZG13602680) die overigens bij aanbieding aan het transportbedrijf door Paradigit al leeg was volgens het track-en-trace document. Paradigit eist aangifte politie en een verklaring en insinueert fraude door ons als klant. Vervolgens gebeurt er, ondanks diverse gesprekken, niets en ook Ziggo legt het probleem bij ons als klant. Vele uren extra werk en frustratie later resteert ons niets anders dan de hele operatie terug te draaien en het abonnement bij Ziggo te beeindigen plus aangifte bij Politie wegens oplichting door Paradigit. In onze beleving ligt de oorzaak bij de onbetrouwbaarheid van het personeel bij Paradigit en niet bij ons als klant, dit is uiteraard ook aantoonbaar en bewijsbaar.

Correcte levering plus eerherstel, excuses en compensatie voor bestede tijd.

Paradigit Computers
    Nieuwe tablet is inmiddels onderweg naar u, en zal tussen 13:30 en 15:30 bezorgt worden
    JKeulen
    Gelet op de vorige prestaties van Paradigit kan de klacht pas gesloten worden na ontvangst en controle van de goederen. Verder is er gevraagd naar excuses en een compensatie voor gemaakte kosten (2x naarpostkantoor, raadplegen website Post.NL, aangifte politie, diverse telefoontjes en e-mails). Dit laatste ontbreekt tot nu toe in het voorstel.

Ook een klacht indienen over Paradigit Computers?