Opgelost door Paradigit Computers: Herroepingsrecht

Jan-Willem Smienk

Op 22-07-2014 heb ik een monitor online besteld via de Paradigit website. Deze heb ik afgerekend met creditcard.
2 dagen later dus op 24-07-2014 heb ik deze bestelling weer geannuleerd. Paradigit bleek na nader inzien geen voorraad te hebben. Van de annulering heb ik via de website van Paradigit een melding gemaakt op 24-07-2014 en hier tevens contact met de helpdesk van Paradigt over gehad. Van beide contactmomenten heb ik verificatie ontvangen.
Later is telefonisch contact geweest waarin de belofte werd gedaan dat het reeds betaalde bedrag van € 239,00 20-08-2014 zou worden teruggestort. Dit is niet gebeurd. Vandaag op 21-08-2014 heb ik hiervoor weer contact opgenomen met de helpdesk van Paradigit. Het blijkt dat creditcard betalingen op de 25e van de maand worden betaald. Waarom dit dan vorige maand (dus 25-07-2014) niet is niet duidelijk. Hierdoor is Paradigit in overtreding van zijn eigen voorwaarden waarin terugbetaling dient te geschieden binnen 30 dagen.

Terugbetaling van het reeds betaalde bedrag binnen de beloofde 30 dagen.
Annulering van bestelling heeft plaatsgevonden op 24-07-2014 en dient dus te geschieden voor 24-08-2014.

Paradigit Computers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Foutieve klacht

Jan-Willem Smienk

Ook een klacht indienen over Paradigit Computers?