Klacht Paradigit Computers: Onjuiste leverings informatie

A.M.Meijer

Op 3 april computer besteld. volgens de website zou hij op 5 april tussen 8.00 en 13.00 geleverd worden. 5 april om 14.00 gebeld en toen bleek er helemaal niet geleverd te zijn.
Ik zou informatie krijgen zo gauw als de servicedesk contact had gehad met de afdeling.
Nu om 22.00 (5 april) nog steeds geen terugkoppeling gehad over de levering.
Dit is voor mij al de 2de keer in korte tijd, dat de leverings informatie op de website niet klopt. Op de website staat nog steeds dat de computer de volgende dag geleverd kan worden, maar ik heb ook vandaag nog geen Track & Trace gehad.

Dat er geleverd wordt zo als beloofd, als er op 6 april nog niet geleverd is mijn geld terug.
Eerlijke informatie op de website

A.M.Meijer
    Levering 6 april kon nu weer niet doorgaan door manco levering Paradigit, dit volgens vervoersbedrijf. Doorgegeven dat ik deze dagen alleen 's avonds thuis was, dus de levering nu gepland op 7 april tussen 8.00 en 18.00 uur,
    Paradigit Computers
    Ik zie dat uw order op 7 april is bezorgd door Dynalogic. Verzendingen die via Dynalogic in die periode hebben plaatsgevonden, zijn helaas onderhevig geweest aan een storing in het sorteerproces, waardoor deze mogelijk vertraagd zijn. Dat is helaas ook bij uw bestelling het geval geweest.
    Dat betreuren wij zeer. Ik wil u daar allereerst onze oprechte excuses voor aanbieden.
    Daarnaast wil ik u graag een coupon aanbieden van 10 euro.

Indien u hier gebruik van zou willen maken, verneem i kdat graag van u, zodat ik dat voor u in orde kan maken.
    A.M.Meijer
    De afspraak op de website, was levering tussen 8.00 en 13.00.
    Deze bezorgdienst geeft een tijd aan van 8.00 tot 17.00, dus het antwoord klopt gewoon niet.
    Nu ook nog gevraagd of er een Blu-Ray brander kon worden ingebouwd in Utrecht, dat kon. Ging een afspraak in Utrecht maken, MAAR DAT KON HELEMAAL NIET volgens de winkel.
    Paradigit Computers
    Indien u een bluray-brander ingebouwd wilt hebben, kunnen wij dat in ons hoofdkantoor uiteraardvoor u afhandelen. U zult het toestel dan moeten insturen (uiteraard kosteloos) en zodra de bluray-brander is ingebouwd, zullen wij de computer retourneren aan u. Uiteraard zullen ook die verzendkosten voor onze rekening zijn.

Ik weet niet wie u heeft toegezegd dat dat in onze winkels zou kunnen, want die informatie is helaas foutief. Onze filialen hebben geen technische dienst meer, waardoor een inbouw op locatie geen optie is.

Onze oprechte excuses
    A.M.Meijer
    Er is bij mij vanaf het begin onjuiste informatie door PARADIGIT gegeven. Dat werd afgedaan met SORRY foutje, maar die SORRY foutjes hebben zich in mijn geval wel erg opgestapeld.

A.M.Meijer

Ook een klacht indienen over Paradigit Computers?