Klacht Paradigit Computers: Reparatie van Laptop duurt nu al ruim 1 maand

M. Erken

Op 21-2-2015 laptop ter reparatie aangeboden (nieuw toetsenbord en beeldscherm ivm schade), op nota notitie dat het een spoed rep. betreft. Vlgns Paradigit medewerker gaat de rep. 2 a 3 wkn duren.
Volgens reparatiestatus (printscreen van 28-2-2015) is de laptop ontvangen bij het reparatiecentrum.
Volgens reparatiestatus (printscreen van 11-3-2014) is de datum van 27-2-2015 verdwenen en staat er 10-3-2015 dat de laptop is ontvangen bij het reparatiecentrum.
Telefonisch contact op 28-2-2015, 7-3, 11-3 en 23-3-2015
Op 12-3-2015 ontvang ik de prijsopgaaf en maak dezelfde middag het reparatie bedrag van €183,65 over. Zij bevestigen mij via email dat dit op 12-3-2015 door hen is ontvangen. Tijdens het laatste, niet prettige telefonische onderhoud, verneem ik dat het kan/misschien nog wel 15 werkdagen duren voordat Paradigit iets hoort van het reparatiecentrum en dan moet de laptop nog naar Paradigit en dan moet ik nog ingelicht worden. Kortom dit wordt een meer maanden plan!

Laptop uiterlijk 28-3-2015 retour of een vervangende gelijkwaardige laptop.
Heb echter dit op 28-2-2015 en op 7-3-2015 en op 11-3-2015 ook al aangegeven maar dit kan volgens de medewerkers niet omdat het geen garantie betreft.

Paradigit Computers
    Wij hebben een bevestiging ontvangen dat het extern gecertificeerd reparatiecentrum uw reparatie voort heeft gezet. Wij hebben een verzoek gedaan voor een update omtrent de reparatie, zodra wij deze binnen hebben gaan wij u van een update voorzien.
    M. Erken
    Paradigit heeft een voorstel gedaan maar hier ben ik niet mee akkoord. Ze zijn niet eerlijk en het voorstel wat ze hebben gedaan biedt voor mij geen oplossing.
    Paradigit Computers
    Sinds 27-03-2015 is er een oplossing in deze zaak voorzien. U mag een vervangende laptop in het filiaal uit gaan kiezen zonder verdere bijbetaling. Dit vanwege een te lang durende reparatie termijn. Vanwege een misverstand over de geboden oplossing bent u tot op heden niet akkoord gegaan met het aanbod. Ons laatste bericht aan u is van 13 April, waarin we u een aantal vervangende laptops als mogelijke keus aan geven. Allen hebben daarbij betere specificaties dan de originele laptop. Eveneens hebben wij u meerdere malen aangegeven dat de geboden oplossing de juiste is. Tot nu toe hebben wij helaas geen reactie op dat bericht mogen verkrijgen. Graag vernemen wij alsnog uw reactie.

Ook een klacht indienen over Paradigit Computers?