Klacht Paradigit Computers: Slechte service paradigit beemdstraat Eindhoven

Martijn en Ria

Eind 2013 kregen wij problemen met ons in juli 2013 gekochte laptop Toshiba.
Laptop starte niet meer door zijn naar Paradigit gegaan ( garantie) na 2 uur wachten was eerste reactie harde schijf stuk,na doormeten was deze prima in orde.
Het probleem was Windows en wel de update naar 8.1. Software moest opnieuw worden geinstalleerd kosten Euro. 49,50 . Was voor ons niet acceptabel hebben immers garantie en moeten toch kunnen werken met de laptop. Ik vertelde dat wij contact op zouden nemen met de consumentenbond en tot onze verbazing bond de balie medewerker in en vertelde ons door de F8 toets diverse malen achter elkaar in te drukken de laptop weer zou doorstarten en een herstel programma zou verschijnen.
Thuis hebben wij het op deze manier kunnen herstellen en alles werkt weer prima.
Maar u kunt zich voorstellen dat wij ons enorm gepakt voelden hij had dit meteen kunnen vertellen.
Wij zijn bang dat ook anderen de dupe van deze slechte service kunnen worden.

Eerlijke service

Paradigit Computers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Martijn en Ria
    Het heeft mij zeer verbaasd dat er totaal geen reactie is gekomen op mijn brief die ik gericht had aan Paradigit. Had op zijn minst een korte mail of telefoontje verwacht . Helemaal niks ,waardeloos