Klacht Paradigit.nl: Paradigit geeft geen garantie binnen de garantieperiode en komt met het verhaal van: waterschade.
Details
De klacht
Laptop, in reclame gekocht. Laatste exemplaar uit de winkel. Er was niets mee gedaan zei de (inval)verkoper. Thuis bleek het jaar gratis beveiliging echter al verlopen.! Als trouwe klant v.d winkel maakte ik er geen probleem van.Toen: automatische update van windows 8 naar 10. Daarna: beeldschermstuurprogrammafouten. Het reparatiecentrum constateerde dat het door windows 10 kwam en waren de fabrieksinstellingen teruggezet. Er waren nog wel eens fouten, maar minimaal. Totdat windows 10 zichzelf weer installeerde en het aantal crashes weer toenam. Inmiddels was de winkel verdwenen, laptop opgestuurd, teruggekregen. Het was mij niet duidelijk wat er was gebeurt,en de fouten waren er nog steeds. Na geinformeerd te hebben: weer een herinstallatie!? Raar: al mijn gegevens stonden er nog op. Meteen terugestuurd. Nu krijg ik te horen dat er waterschade zou zijn en alle verantwoordelijkheid (en kosten) liggen bij mij.
De oplossing
Reparatie van de laptop tot een goed werkende laptop of een vervangend exemplaar.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.