Opgelost door Paradigit.nl: Paradigit is bizar traag met reparatie en doet er weinig aan
Details
Klacht
Ik heb dit jaar op 10 september bij Paradigit een laptop van HP besteld.Alles was goed, totdat er problemen optraden met de wifi.
Ik ben een student, en gebruik mijn laptop (normaal gesproken) dagelijks op school, dus dat is een groot probleem aangezien ik het nodig heb.
Ik kon als enigste nooit een stabiele verbinding krijgen met de wifi van school (mijn telefoon, laptops van klasgenoten, enz. werken probleemloos).
Aangezien het een best dure laptop is, accepteerde ik het niet en stuurde ik hem op ter reparatie.
Ik had na 3 dagen nog niks gehoord (naast dat hij ontvangen was) dus besloot ik de klantenservice te bellen, maar toen kreeg ik een soort antwoordapparaat aan de lijn die me verzocht om naar de statuspagina te gaan (waar niks stond).
2 weken later, kwam ik er pas achter dat ik op de mail (waar de factuur en dergelijke in staat) kon reageren, wat nergens vermeld stond.
Vervolgens kreeg ik als reactie dat ze mij na 2 dagen al een mail hadden gestuurd dat ze niks gevonden hadden en dat de internetsnelheid 'op volle toeren zou draaien'.
Die mail, heb ik trouwens nooit binnengekregen, niet in mijn Postvak in, niet bij spam, nergens.
In ieder geval, ze hadden hem nog een keer 'uitvoerig' getest, en weer niks geconstateerd.
Toen kreeg ik dus de optie om hem kosteloos teruggestuurd te krijgen, of om hem naar HP te laten sturen zodat hun hem na kunnen kijken.
Ik koos natuurlijk ervoor om hem op te laten sturen naar HP.
Daarna kreeg ik een bevestiging dat ze dat binnen hadden, en dat ze het mij zouden laten weten wanneer er iets bekend was.
Maar, dit is ondertussen al 1 week geleden, en ik heb nu pas een mail dat HP hem ontvangen heeft.
Deze hele toestand duurt nu al bijna 4 weken.
Sindsdien zit ik zonder laptop, alleen omdat Paradigit erg traag is en slecht handelt.
Ook heb ik nog 0 keer excuses ontvangen voor hoe slecht ik ben geïnformeerd over de situatie, en wordt er steeds overheen gepraat.
Gewenste oplossing
Ik wil een gerepareerde laptop terug, een nieuwe laptop (dezelfde, of met dezelfde specificaties), of het aankoopbedrag terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.