Wij vinden dat Paradiso hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Paradiso: 2,5 uur in een slecht georganiseerde rij gestaan
Details
Klacht
Ik wil een klacht indienen tegen Paradiso Amsterdam. Zaterdag 29 maart was er een feest genaamd Vunzige deuntjes. De zaal ging open om 23.00 en het feest begon om 23.30. Ik kom niet in de buurt en had dus voor kaartjes gezorgd, om er zeker van te zijn dat ik binnen kon komen. Ik heb vanaf 23.30 tot 02.00 in de rij gestaan en uiteindelijk ben ik uit de rij gegaan. De rij was zeer slecht georganiseerd en er heerste veel onrust tussen de wachtende gasten wat hier en daar voor wat woordenwisselingen zorgden. Niemand zit daarop te wachten op zijn zaterdagavond. Er was niet aangegeven welke rij voor de gastenlijst was,welke voor de kaartenbezitters en welke voor de mensen zonder kaarten,niemand begreep hier iets van.Ik was erg teleurgesteld omdat ik graag bij dit feestje had willen zijn en vond het jammer dat het zo is gelopen.
Dat was mijn klacht.
Gewenste oplossing
Ik zou het redelijk vinden als er een tegemoetkoming komt voor het missen van dit feest. Of in de vorm van kaartjes voor een nieuw feest of in een financiële tegemoetkoming. De kaarten kosten toch 15,00 per stuk en dat x 5 is toch een bedrag wat ik liever niet zomaar over de balk had gegooid.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.