Klacht Parc du Soleil: Service kosten in kleine lettertjes misleidend bij booking.com

# 191341
Maschanja

Wij hebben voor onze vakantie een huisje gehuurd voor twee nachten. De prijs zou zijn 144 euro. Een dag later zie ik in de email de rekening met een veel hoger bedrag. Bleek dat in de kleine Lettertjes , waar ik helaas overheen heb gelezen, dat ik nog eens 30 euro per persoon extra moet betalen. De zogenaamde service kosten. Hier ben ik flink van geschrokken. Mijn verblijf werd bijna de helft duurder. Vervolgens ben ik vandaag direct gaan bellen met het park " Parc du Soleil" in Noordwijk. Een mevrouw gaf aan dat de service kosten zijn voor eindschoonmaak en beddengoed. Ik gaf aan dat ik dit dan graag direct zou willen zien bij het boeken en niet als kleine lettertjes omdat de prijs dan wel erg misleidend is. Deze mevrouw gaf aan uit coulance de boeking te willen annuleren. Ik moest dit dan wel nog met booming.com regelen. Ik hen gebeld en zei zouden mijn verhaal bij het park verifiëren . Nu krijg ik een mail dat het park mijn boeking niet wil annuleren.

Annuleren boeking

Wij vinden dat Parc du Soleil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Parc du Soleil?