Opgelost door Parcel International: Duistere handelingen en onbetrouwbaar

Benno W

Heb al meer dan een jaar een dispuut over een onjuiste factuur. In juni 2016 werd deze volledige factuur gecrediteerd, wat inhoud dat hij weg is en niet betaald hoeft te worden. Daarna hebben ze diverse keren toch nog geprobeerd het bedrag automatisch te innen bij mijn bank, maar dat heb ik direct weer gestorneerd. En nu komen ze weer in de lucht dat er een bedrag open staat en vergeten de credit factuur van juni 2016. Inmiddels meer dan een jaar verder. Begin het allemaal erg vervelend te vinden en heb moeite met deze handelswijze. Ik heb het vorig jaar al gezegd, nooit meer Parcel International. Zeg het nu weer.

Stoppen met dit gedoe.

Parcel International
    Beste meneer Wagtenveld,

Zoals telefonisch besproken wil ik graag bevestigen dat deze zaak is opgelost. De volledige creditfactuur is inderdaad in 2016 naar u verstuurd, echter door een fout in ons boekhoudprogramma stond dit niet goed verwerkt waardoor een foutieve herinnering naar u is verzonden. Inmiddels is dit goed verwerkt en opgelost.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

M.Rohde
    Parcel International
    Benno W
    Netjes opgelost en zeer correcte terugkoppeling

Benno W
Keurig teruggebeld. En probleem is naar volle tevredenheid opgelost. Compliment.

Ook een klacht indienen over Parcel International?