Opgelost door Parcel International: Duistere handelingen en onbetrouwbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 270567
Gebruiker
Benno W
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb al meer dan een jaar een dispuut over een onjuiste factuur. In juni 2016 werd deze volledige factuur gecrediteerd, wat inhoud dat hij weg is en niet betaald hoeft te worden. Daarna hebben ze diverse keren toch nog geprobeerd het bedrag automatisch te innen bij mijn bank, maar dat heb ik direct weer gestorneerd. En nu komen ze weer in de lucht dat er een bedrag open staat en vergeten de credit factuur van juni 2016. Inmiddels meer dan een jaar verder. Begin het allemaal erg vervelend te vinden en heb moeite met deze handelswijze. Ik heb het vorig jaar al gezegd, nooit meer Parcel International. Zeg het nu weer.

De oplossing

Stoppen met dit gedoe.

2 reacties

  1. Auteur
    Parcel International
    Datum
    Beste meneer Wagtenveld,

    Zoals telefonisch besproken wil ik graag bevestigen dat deze zaak is opgelost. De volledige creditfactuur is inderdaad in 2016 naar u verstuurd, echter door een fout in ons boekhoudprogramma stond dit niet goed verwerkt waardoor een foutieve herinnering naar u is verzonden. Inmiddels is dit goed verwerkt en opgelost.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    M.Rohde
    Parcel International
  2. Auteur
    Benno W
    Datum
    Netjes opgelost en zeer correcte terugkoppeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benno W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Keurig teruggebeld. En probleem is naar volle tevredenheid opgelost. Compliment.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parcel International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen