Klacht Parcel International: Facturen kloppen niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 377378
Gebruiker
robart 1945
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket (9kg)is onherstelbaar in de VS aangekomen. de overeengekomen prijs is verhoogd,Nadat het pakket al was verstuurd, met z.g.n adres correctie en afmeting correctie nadat het onherstelbaar was beschadigd Is het zonder overleg retour gestuurd naar mijn adres, nadat ik uit de VS te horen had gekregen over de beschadeging, Gestaafd met fotos, contact opgenomen met parcel die vertelde mij dat het pakket zich al in hun kantoor bevond en of ik het teruch wilde, hier heb ik negatief op geandwoord omdat ik op de fotos al had gezien dat het onherstelbaar was. toch hebben ze het pakket naar mijn huis gestuurd.
Het heb hierna div, facturen gehad van de retourzending met verschillende gewichten varierend van ineens 40Kg tot 9000kg. en een factuur die ik al helamaal niet kan thuis brengen 2x een dispuut formulier ingevuld tel contact gehad wordt niet terug gebeld of al helemaal niet op gereageerd er komen nu incasso brieven van Tale uiteraard met kosten

De oplossing

Oplossen en het verzekerde bedrag uitbetalen zonder de uitvlucht en onzin dat het niet goed verpakt zou zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    robart 1945
    Datum
    Nog niets opgelost.weer een spook rekening ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
robart 1945
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen oplossing aangeboden .als je bel kan je het hele verhaal weer opnieuw uitleggen dan krijg je te horen , ik ga het uitzoeken en ik kom er op terug. Vervolgens blijft het oorverdovend stil en blijven de aanmaningen en dreigbriefen per mail binnenkomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Parcel International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen