Klacht Parcel International: Parcel international stuurt spookfacturen

Klachtnummer
# 254958
Gebruiker
ontevreden exklant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een factuur gekregen met factuurdatum 11 augustus 2016. Na meerdere spookfacturen van dit bedrijf te hebben ontvangen, hebben wij besloten met hen geen zaken meer te doen. Ofwel in deze periode hebben wij niets meer met hen verzonden. Alsnog krijg ik nu ineens een betalingsherinnering op 24 januari 2017, of ik deze factuur wil betalen. Hier netjes op gereageerd dat wij in deze periode niets met hen hebben verzonden, en natuurlijk geen reactie van parcel international ontvangen. Wel vandaag 24 februari een dreiging met een incassobureau. Tevens is mij na de laatste factuur vorig jaar, ik geloof mei, aangegeven dat ik geen openstaande facturen meer had. Wat raar dat ik nu ineens deze factuur krijg, ofja een bedrag met een factuurnummer, een specificatie is natuurlijk niet mogelijk als je niets verstuurd hebt.

De oplossing

Factuur laten vervallen, en nooit geen facturen meer sturen naar ons, aangezien wij nooit meer met jullie samenwerken! En leren reageren op emails.

2 reacties

  1. Auteur
    ontevreden exklant
    Datum

    Tevens heb ik op 26-09-16 de volgende mail van jullie ontvangen, ter bevestiging dat ik geen openstaande facturen meer had (vanwege jullie voorgaande spookfacturen), dus hoe durven jullie nu nog een mail te sturen met openstaande facturen en te dreigen met een incassobureau?????
    Beste meneer van H,
    Zojuist heb ik telefonisch met u besproken dat factuurnummer 251862 voor
    zending 37757437 door ons wordt gecrediteerd. Na deze creditering staat er niks
    meer open aan openstaande posten bij Parcel International.

    Met
    vriendelijke groet,

    Ashnaa
    R
  2. Auteur
    Parcel International
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Houtum,

    Excuses dat u een herinnering heeft gekregen met betrekking tot factuur 251862. Ik zag dat de creditnota wel in oktober is gestuurd. Deze was helaas nog niet verwerkt met de openstaande post. Inmiddels heb ik dit gedaan en staat er niks meer open bij Parcel International.

    Met vriendelijke groet,

    Ashnaa Roktoe

Ook een klacht indienen over Parcel International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen