Klacht Parcel International: Samenwerking DHL en Bpost is zo slecht dat pakjes spoorloos verdwijnen. Zowel DHL als Bpost laten je

vacca

Pakje uit Belgie (Bpost) is zoekgeraakt. De barcode geeft aan dat het bij een postpunt in Nederland op mij ligt te wachten. Er is niets afgeleverd bij postpunt. Klantenservice DHL zegt dat het niet in Nederland is geweest. Zoek het verder maar uit De verzender wil niet meewerken. Bpost verwijst naar DHL. DHL verwijst naar B post. Klantenservice zegt doe maar aangifte bij de politie. Samenwerking Bpost en DHL werkt echt slecht. Van het kastje naar de muur wordt je gestuurd.

Het pakje is op 8 oktober 2020 om 21.38 gescnand door een medewerker van DHL Die weet wat hij of zij met het pakje heeft gedaan. Het opgegeven servicepunt was die avond niet open.

vacca
    Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie. Het track trace systeem van Bpost geeft aan dat het pakket is afgegeven op een DHL servicepunt op 8-10-2020 om 21,25 uur. Het servicepunt is maar tot 18.00 open. Geen pakje afgegeven door DHL. Ook bij de servicepunten van DHL en Zuidlaren is niets afgegeven. Ik wil nu een oplossing of ik ga naar Radar, en Kassa. Ook op facebook heb ik een klacht geplaatst.
    Ik wil of het pakket of schadevergoeding. Wat een laks gedoe bij DHl parcel international. Alleen geld verdienen Geen service dat is het motto van DHL parcel international
    vacca
    Nog niks gehoord van DHL of Bpost. Volgens de tracktrace is het pakte op 19-1-2020 rond 11.30 een controlepost van Bpost gepasseerd. Daarna is het weer verdwenen. Het pakje is nu al 14 dagen onderweg. Ik wil dat DHL nu moeite doet om het pakje naar mij te zenden. De laksheid van DHL is echt bedroevend. DHL wordt wakker en doe iets. Communiceer, reageer alstublieft
    vacca
    Mogelijk diefstal of alleen nalatigheid van DHL parcel. Hoewel er mogelijk sprake is van oplichting door de verzender doet DHL geen zaken met het slachtoffer (de opvanger). DHL wil alleen zaken doen met de verzender (de oplichter. DHL is hierdoor medeplichtig aan een misdrijf. DHL hecht geen waarde aan maatschappelijke belangen en is alleen maar uit op nog meer winst te maken. De scheiding tussen bovenwereld en onderwereld is bij DHL al verdwenen. Gewetenloos bedrijf. Nog niks gehoord van DHL of Bpost. Volgens de tracktrace is het pakte op 19-1-2020 rond 11.30 een controlepost van Bpost gepasseerd. Daarna is het weer verdwenen. Het pakje is nu al 20 dagen onderweg. Ik wil dat DHL nu moeite doet om het pakje naar mij te zenden. De laksheid van DHL is echt bedroevend. DHL wordt wakker en doe iets. Communiceer, reageer alstublieft. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie.

vacca
DHL kiest voor de criminaliteit en is onderdeel van Belgische ondeerwereld. DHL parcel heeft een pakket van Bpost dat aan mij geadresseerd is zoekgemaakt. Het heeft drie weken rondgezworven in Nederland en Belgie. Ik moest het pakje afhalen in Brussel bij Bpost international. Ik woon in de buurt van Groningen. De verzender laat niets van zich horen maar heeft het pakket wel retour ontvangen. Er is aangifte gedaan bij de politie Nederland. Ik ben nu 50 euro verloren door de slechte service van DHL service punt en DHL pArcel international, Ik heb vele mails gestuurd naar de klantenservice van Bpost en van DHL parcel intenational. Zij doen niets. Zij heulen met de oplichter (de verzender) en laten het slachtoffer stikken. DHL Parcel is nu ook onderdeel van de onderwereld en criminaliteit geworden.

Ook een klacht indienen over Parcel International?