Klacht Parcel International: Uitermate slechte klachtenafhandeling en customer service

Klachtnummer
# 377149
Gebruiker
BS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er worden aanmaningen verstuurd voor facturen waar al meer dan een jaar een dispuut op heb lopen. Na heel veel contact vandaag een aanmaning ontvangen, daarop meteen even gebeld. Zij kunnen geen communicatie vinden over het dispuut en ik kan dit ook niet telefonisch doorgeven.
In een eerder gesprek heb ik afgesproken met een medewerkster dat ik een factuur mocht toesturen voor de uren die ik al besteed heb aan fouten die zij maken.
Deze factuur wordt echter niet betaald, en als ik vraag waarom niet dan krijg ik terug dat hij niet betaald word. Dat is volgens mij niet echt een goed antwoord op mijn vraag.

De oplossing

alle openstaande facturen crediteren en de factuur die ik verstuurd heb aan hen betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parcel International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen