Opgelost door Parcer.com: De batterijen in parcer zijn bijna op, die moeten vervangen worden, echter is het onmogelijk

content Opgelost

1. Klantenservice onbereikbaar
2. Het is onmogelijk om iets in de webshop te kopen
3. Het bedrijf heeft een dure box aan mij verkocht, echter moeten er speciale batterijen steeds gekocht worden - alleen op hun site, zonder batterijen is deze box onbruikbaar en de batterijen worden niet geleverd.

Als ze geen service kunnen leveren, dan zouden ze ook geen boxen moeten verkopen, of anders de box die geen onderhoud nodig heeft.
Als ze al een box aan mij hebben verkocht die op deze manier onbruikbaar wordt, dan zouden ze hem terug moeten nemen en het geld teruggeven, of de benodigde service leveren.

Wij vinden dat Parcer.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste,

Ik heb gisteren de batterijen ontvangen, dus wat dat betreft is deze klacht opgelost.

Mvg,

joeri001
Ik heb de batterijen ontvangen.

Ook een klacht indienen over Parcer.com?