Opgelost door Parcer.com: De batterijen in parcer zijn bijna op, die moeten vervangen worden, echter is het onmogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 388175
Gebruiker
joeri001
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1. Klantenservice onbereikbaar
2. Het is onmogelijk om iets in de webshop te kopen
3. Het bedrijf heeft een dure box aan mij verkocht, echter moeten er speciale batterijen steeds gekocht worden - alleen op hun site, zonder batterijen is deze box onbruikbaar en de batterijen worden niet geleverd.

De oplossing

Het bedrijf heeft een dure box aan mij verkocht, echter moeten er speciale batterijen steeds gekocht worden - alleen op hun site, zonder batterijen is deze box onbruikbaar en de batterijen worden niet geleverd.
Als ze geen service kunnen leveren, dan zouden ze ook geen boxen moeten verkopen, of anders de box die geen onderhoud nodig heeft.
Als ze al een box aan mij hebben verkocht die op deze manier onbruikbaar wordt, dan zouden ze hem terug moeten nemen en het geld teruggeven, of de benodigde service leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Parcer.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    joeri001
    Datum
    Beste,

    Ik heb gisteren de batterijen ontvangen, dus wat dat betreft is deze klacht opgelost.

    Mvg,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joeri001
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de batterijen ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Parcer.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen