Klacht Parfum-Klik: Incomplete levering niet opgelost

Klachtnummer
# 341887
Gebruiker
ontevreden18
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een geschenktasje besteld met 2 producten.
Bij ontvangst bleek er maar 1 artikel in het tasje te zitten, dit heb ik gemeld en tot nu heb ik het ontbrekended product niet ontvangen. Dit omdat ik per ongeluk het papieren geschenk tasje weggegooid had, en dus niet de originele verpakking had om het product te retourneren. Dus kan fluiten naar mn product. Valt verder ook niet mee te overleggen. en kunnen ook niet meedenken. Zeer klantonvriendelijk bedrijf

De oplossing

Ik wil alsnog het ontbrekende product of 50% van mijn betaling retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Parfum-Klik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum-Klik?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen