Klacht Parfum-Paradijs: Geen retourbedrag ontvangen

Klachtnummer
# 50650
Gebruiker
mburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

in december heb ik 2 flesjes parfum besteld via de webshop bij parfum-paradijs. Deze konden niet geleverd worden, omdat het product uitverkocht was. Ik heb daarna nooit mijn geld(70 euro) terug ontvangen. Ik heb meerdere malen beleefd gemaild naar de organisatie, maar verlies nu mijn geduld. Ik heb 1 maal een reactie gekregen op 14 januari dat mijn geld terug gestort zou worden dit is tot op heden niet gedaan. Het telefoonnummer dat geregistreerd staat op parfum-paradijs is niet geldig, hierdoor kan ik geen telefonisch contact opnemen met de organisatie.

De oplossing

Ik wil graag mijn zeventig euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Parfum-Paradijs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum-Paradijs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen