Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): 21 juni besteld en betaald nog steeds niks ontvangen

Klachtnummer
# 117448
Gebruiker
ConnyB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 21 juni parfum besteld en betaald, 2 dagen later bericht van dpd ontvangen dat het verzonden is. Volgens de track en trace is het nog steeds onderweg, deze zou ook 2x bij mij aan de deur zijn geweest en een briefje achtergelaten hebben, dat is onzin, de beide dagen was er gewoon iemand thuis en er zat geen briefje in de bus. 3 x gebeld en ik zou teruggebeld worden, niks meer gehoord, telefoon wordt niet meer opgenomen, op mails wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Geld terug of alsnog een levering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen