Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Besteld, betaald, niet ontvangen.

arjan

Op 8 december heb ik een parfum via de website van parfum.nl besteld en betaald. Ik heb vervolgens geen bevestiging van de bestelling ontvangen en het bestelde product niet ontvangen. Vervolgens heb ik gebeld op het nummer dat op de website vermeld staat. Ik heb meerdere keren gebeld maar meerdere keren niemand te pakken gekregen. Vervolgens heb ik gemaild maar tot nu toe nog geen reactie mogen ontvangen.

Levering van het product op korte termijn, indien levering niet mogelijk is dan het reeds betaalde bedrag retour.

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

arjan
    Inmiddels heeft parfum.nl wel iets geleverd maar dat was niet het geurtje dat ik besteld had. In de begeleidende brief staat dat ze wegens onvoorziene omstandigheden het geurtje niet kunnen leveren maar een alternatief in de dezelfde geurlijn hebben opgezocht. Daar zat ik natuurlijk niet op te wachten. Als ik iets bestel wil ik ook het artikel krijgen dat ik bestel!!

arjan

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?