Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Besteld, betaald, niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 143706
Gebruiker
arjan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 8 december heb ik een parfum via de website van parfum.nl besteld en betaald. Ik heb vervolgens geen bevestiging van de bestelling ontvangen en het bestelde product niet ontvangen. Vervolgens heb ik gebeld op het nummer dat op de website vermeld staat. Ik heb meerdere keren gebeld maar meerdere keren niemand te pakken gekregen. Vervolgens heb ik gemaild maar tot nu toe nog geen reactie mogen ontvangen.

De oplossing

Levering van het product op korte termijn, indien levering niet mogelijk is dan het reeds betaalde bedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    arjan
    Datum
    Inmiddels heeft parfum.nl wel iets geleverd maar dat was niet het geurtje dat ik besteld had. In de begeleidende brief staat dat ze wegens onvoorziene omstandigheden het geurtje niet kunnen leveren maar een alternatief in de dezelfde geurlijn hebben opgezocht. Daar zat ik natuurlijk niet op te wachten. Als ik iets bestel wil ik ook het artikel krijgen dat ik bestel!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arjan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen