Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Bestelling gedaan, geen bevestiging, geen ractie op mail, telefoon niet beantwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145003
Gebruiker
Rinus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 16 december een bestelling gedaan en betaald (deels met cadeaucard, deels via iDeal. Nooit een bevestiging gekregen van de bestelling. Op onze twee e-mails wordt niet gereageerd en kennelijk is de telefoon van het bedrijf uitgeschakeld.
Waar blijft onze bestelling?

De oplossing

Zo spoedig mogelijke levering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Rinus
    Datum
    Uiteindelijk is op 29 december het pakketje afgeleverd, echter met een excuusbriefje en een ANDER product dat ik heb besteld. Wel uit dezelfde range en prijscategorie. Dus min of meer eind goed, al goed maar niet echt een uitnodiging om vaker zaken mee te doen
  2. Auteur
    Rinus
    Datum
    Zie update.Ander product dan besteld en veel te laat geleverd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rinus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen