Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Bestelling niet geleverd en geen geld terug

Laura

op 7-7-2015 heb ik een bestelling geplaatst bij Parfum.nl van €41,45. In eerste instantie liet Parfum.nl al twee weken op zich wachten met een bevestiging van deze bestelling. Na een aantal mails te hebben gestuurd en telefonisch contact te hebben gehad kwam op 21-7-2015 de bevestiging per mail binnen. Echter werd er geen leveringsdatum vermeld. Omdat het product nooit geleverd is, is er wederom een aantal keer telefonisch contact geweest met een medewerkster van Parfum.nl. Zij gaf aan dat via de mail de bestelling geannuleerd kon worden en het geld terug zou worden gestort. Nadat deze mail verstuurd is op 16-9-2015 is er tot op heden geen geld teruggestort en het product is ook nooit geleverd. Ondertussen heb ik al wel meerdere keren telefonisch en via de mail contact gelegd (laatste keer twee weken geleden) met een medewerkster van Parfum.nl die aangeeft het probleem op te zullen lossen. Dit is niet gebeurd.

Ik verwacht dat het bedrag van €41,45 teruggestort wordt op mijn rekening.

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?