Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Bestelling niet geleverd en geen geld terug

Klachtnummer
# 138585
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 7-7-2015 heb ik een bestelling geplaatst bij Parfum.nl van €41,45. In eerste instantie liet Parfum.nl al twee weken op zich wachten met een bevestiging van deze bestelling. Na een aantal mails te hebben gestuurd en telefonisch contact te hebben gehad kwam op 21-7-2015 de bevestiging per mail binnen. Echter werd er geen leveringsdatum vermeld. Omdat het product nooit geleverd is, is er wederom een aantal keer telefonisch contact geweest met een medewerkster van Parfum.nl. Zij gaf aan dat via de mail de bestelling geannuleerd kon worden en het geld terug zou worden gestort. Nadat deze mail verstuurd is op 16-9-2015 is er tot op heden geen geld teruggestort en het product is ook nooit geleverd. Ondertussen heb ik al wel meerdere keren telefonisch en via de mail contact gelegd (laatste keer twee weken geleden) met een medewerkster van Parfum.nl die aangeeft het probleem op te zullen lossen. Dit is niet gebeurd.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat het bedrag van €41,45 teruggestort wordt op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen