Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Betaald, geannuleerd en geen geld

Klachtnummer
# 143785
Gebruiker
Nouckj
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 september 2015 voor mijn vriend als verrassing een flesje Givenchy Play intense besteld. Aangezien ik de beloofde mailbevestiging niet had ontvangen, gelijk mailcontact gezocht. Ik kreeg alsnog een bestelnummer en de levering zou plaatsvinden. Na ruim twee weken niks ontvangen te hebben een zee van mailtjes en belletjes gedaan. Men had te kampen met websitestoringen en kon op dit moment niet in de computer kijken. Uiteindelijk heb ik op 27 november mijn bestelling per mail na vele verzoeken kunnen annuleren met hiervan een bevestiging. Ik heb echter nog steeds mijn geld niet

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?