Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): geen geld terug gekregen

Ton

Op 27 juli heb ik parfum besteld. Omdat ik geen orderbevestiging had ontvangen heb ik contact gezocht met parfum.nl. Zij gaven aan dat het product niet voorradig is en niet weten hoe lang dit kan gaan duren. Daarop hebben we besloten dat we ons geld terug willen en de order afbestellen.
Omdat ik nog steeds mijn geld niet heb ontvangen heb ik meerdere malen gemaild en gebeld met parfum.nl. Iedere keer is er wel iets anders waardoor het nog niet betaald is.

Vandaag heb ik weer geprobeerd contact te krijgen maar wordt de telefoon niet opgenomen. Dit gebeurt eigenlijk geregeld.

zo snel mogelijk mijn geld terug

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ton
    We hebben eindelijk iets ontvangen van parfum.nl, maar niet hetgeen we besteld hebben. We hebben een vervangend artikel ontvangen die in dezelfde lijn zou zitten. We kijken op de site en deze parfum is 15 euro goedkoper maar meer zit er niet in volgens parfum.nl. Ons advies is NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ PARFUM.NL

Ton

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?