Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): geen geld terug gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 129868
Gebruiker
Ton
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 juli heb ik parfum besteld. Omdat ik geen orderbevestiging had ontvangen heb ik contact gezocht met parfum.nl. Zij gaven aan dat het product niet voorradig is en niet weten hoe lang dit kan gaan duren. Daarop hebben we besloten dat we ons geld terug willen en de order afbestellen.
Omdat ik nog steeds mijn geld niet heb ontvangen heb ik meerdere malen gemaild en gebeld met parfum.nl. Iedere keer is er wel iets anders waardoor het nog niet betaald is.

Vandaag heb ik weer geprobeerd contact te krijgen maar wordt de telefoon niet opgenomen. Dit gebeurt eigenlijk geregeld.

De oplossing

zo snel mogelijk mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ton
    Datum
    We hebben eindelijk iets ontvangen van parfum.nl, maar niet hetgeen we besteld hebben. We hebben een vervangend artikel ontvangen die in dezelfde lijn zou zitten. We kijken op de site en deze parfum is 15 euro goedkoper maar meer zit er niet in volgens parfum.nl. Ons advies is NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ PARFUM.NL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen