Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): geen restitutie bij geannuleerde order
Details
Klacht
5 febr.; order (twee flesjes parfum t.b.v. 94,60 euro) besteld en betaald.Gebeld wanneer levering zou plaatsvinden: artikelen niet op voorraad, terwijl dit niet op de site vermeld stond. Order geannuleerd en restitutie zou binnen 10 dagen plaatsvinden.
Inmiddels vele emails, telefoongesprekken en zowel mondelingen als schriftelijke toezeggingen door Marjolein en Peter verder nog steeds het bedrag niet teruggestort gekregen. Hoe ga ik hier mee om?
Tot op heden nog steeds correct gebleven. Toch wordt dit steeds moeilijker omdat de laaste bevestiging/toezegging dat ik mijn geld vorige week op mijn rekening zou krijgen wederom niet is nagekomen.
Gewenste oplossing
Onmiddellijk telefonische overboeking van 94,60 euro.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.